onsdag 4 juli 2012

GLossybox juni


Shut up vad denna glossybox var bra!
Längtar så efter att få prova alla produkter!

* Murad - skin perfecting primer (med salicylsyra som ska motverka acne)
* Toni & Guy - saltvatten spray
* Anatomicals - lip balm med spf 8 (den luktar körsbär och jag älskar det)
* Moroccan oil - light och den vanliga (jag älskar hårolja. lätt det bästa som hänt mitt hår)
* hawaiian tropic - solskydd spf 15 (ingen sommar utan hawaiian)

Det var denna månadens box. Förra månaden blev jag lite besviken men humöret fick ett rejält uppsving denna månaden!

2 kommentarer:

  1. Fick precis samma som du! Min första box och är galet nöjd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar glossybox. Man får precis sådär små storlekar så man hinner prova och använda allt. På sistone har jag blivit lite besviken men denna gång blev jag riktigt nöjd!

      Radera