söndag 8 juli 2012

Mon Amie


Av våra vänner Andy och Agnes fick jag dessa två sagolika temuggar från Röstrand. Gjorda av designern Marianne Westman i serien "Mon Amie" och jag fullkomligen adore dem! Med tanke på att jag samlar på koppar och har svårt att hålla fast vid en serie var dessa koppar ett utsökt tillägg i samlingen av udda koppar. I bakgrunden skymtar den tekanna jag fick av en ny bekantskap. Tänk att dessa människor så spot on kan ge mig presenter som passar mig så perfekt!

Nu är det filmdags och jag ska göra mer te i min nya kopp! Ingens söndagsdepp här inte!

2 kommentarer:

  1. Mon amie är verkligen en dekor som är lätt att tycka om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar den! perfekt storlek,passar bra i handen och precis som du skrev, ett ljuvligt mönster! Vilken fin blogg ni har! Så himla gullig! Vänligen Frida

      Radera