fredag 31 augusti 2012

Mina stilikoner

 
 
Dessa tre ladies är mina stilikoner. Jag fullkomligen älskar varenda outfit de bär, hur det matchar och mixar dyrt och billigt och jag frossar i varenda bild jag kan hitta på dem!

Rachel Zoe: Kändisstylisten, modedesignern och vintageexperten! Jag har sett henne tv-show om och om igen, sparat bilder av henne och köpt hennes grymma modebok! Jag älskar hennes stil och älskar hur passionerad hon är om mode och kläder. Hennes sätt att beskriva fina material, vackra siluetter och den perfekta accessoaren är som poesi och så innspirerande. Rachel satte stilen boho-chic på kartan. Maxiklänningar, pälsar, storbrättade hattar, kläder med influenser från 70-talet, vintagekläder, dyra handväskor och more is more accessoarer.

Kim Kardashian: Jag ÄLSKAR Kim, realitystjärnan, deisgnern, modellen och it-tjejen. Hon gör alla oss kurviga tjejer stolta över våra kroppar. Jag älskar hur Kim visar sin kurviga kropp med sin stora rumpa. Allt är kvinnligt, sexigt, dyrt och otroligt glamoröst. Kims garderob gör mig grön av avund. Dyrt, lyxigt, glittrigt, sexigt, modernt, bedazzled till max! Jag älskar hennes frisyrer, jag älskar hennes smink, jag älskar allt. Hon är en kvinna i min smak. En kvinna som work hard, play hard.

Olivia Palermo: Tjejen som gjorde sig som le bitch i tv-serien The City. Hon må ha verkat bitchig men hennes garderob är smokin hot! Hon mixar de senaste designerplaggen med H&M, Topshop och Zara och toppar med vintage. Hon kan verkligen mode den här tjejen och jag vill literally bära vartenda plagg och varenda outfit hon visar upp. Simply delicious!

Vilka är dina stilikoner? Har jag missat nån stjärna i modehimlen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar