söndag 2 september 2012

St Tropez gradual tan - everyday body moisturiser (recension)

St Tropez gradual tan - everyday body moisturiser

Detta är en bodylotion som innehåller brun-utan-sol. Med ingredienser som aloe vera gör den huden mjuk och bygger successivt upp en solbränd look. När jag testade produkten reagerade jag direkt på hur lite "brun-utan-sol" den luktade. En lukt som är vedervärdig och att denna produkt var nästan helt befriad från denna lukt gjorde mig mycket förvånad. Sen läste jag att de använder en "innovativ doftteknologi "Aromaguard" som ger en subtil, uppfriskande doft och eliminerar den klassiska brun-utan-sol-doften med minst 70 %." Åt detta säger jag: WOW! Vilken fenomenal produkt.

Jag fick snabbt färg, en gyllenbrun och härlig färg. Jag använde färgtonen light to medium men det finns även medium to dark. För 200 ml betalar du 229 kr.

Jag ger även den produkt 5§ av 5 möjliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar