tisdag 23 oktober 2012

From Paris with love

När mamma och lillasyster åkte på tjejresa till Paris skickade jag med beställning på en enda grej! Nämligen Bioderma Créaline H2O. Detta är THE makeup-remover. Alla pratar om den, alla har den, alla använder den och min nyfikenhet hade inga gränser.

Jag fick först höra talas om denna hyperskonsamma och extremt effektiva ansiktsrengöring från den världskända makeup-artisten Lisa Eldridge. Hon berättade i sin youtube-kanal om hur hon fann denna produkt under de åren hon levde i Paris och hur den ALLTID finns i det kit hon bär med sig på visningar, fotograferingar, premiären osv.

Bioderma går att köpa på vilket franskt apotek som helst och min fina mor fann ett apotek mitt emot deras hotell och knatade in och köpte denna till mig. Jag har redan börjat använda den och jag fullkomligen älskar den. Jag förstår nu hypen! Det är verkligen en fenomenal produkt! Med tanke på vilka usla ögonmakeremovers jag använt på sistone känns det så skönt med en som verkligen funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar