måndag 22 oktober 2012

Marie Antoinette

Jag fick många underbara födelsedagspresenter, men bara två var skönhetsrelaterade. Och det var ett nagellack i färgen "marie antoinette", ett underbart ljusrosa nagellack som kommer bli en trogen tjänare på vardagarna. Och att min kille hade prickat in både färgen och typ av nagellack (dessa från loréal är mina absoluta favvisar) var en riktig hit!

Av mamma och pappa fick jag ett doftljus som min mamma köpt i en liten butik i Paris. Vi har gått dit varenda gång vi varit i Paris för produkterna är bara så sagolika! Och tro det eller ej, men butiken heter Marie Antoinette! Sicket sammanträffande! Detta är ett alldeles ljuvligt doftljus som kommer i en underbar glasburk som ligger i en än mer underbar förpackning. Doften är himmelriket själv och jag ska inviga ljuset redan ikväll. Den får hamna i sovrummet tror jag bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar