fredag 26 oktober 2012

Nytt i skåpen

Stapevaror som schampoo, balsam, tvål och nagellackremover går åt som smör tycker jag! Därför behövde jag en påfyllning från eleven.se.
Jag köpte följande:

* Happy Hair Days Shampoo - Pomegranate & Ginger 69 kr/300 ml
* Happy Hair Days Conditioner - Pomegranate & Ginger 69 kr/300 ml
Denna duo ska vårda torrt hår och ge glans och volym. Det är en billig peng och om produkterna är bra har vi ju hittat ett riktigt budgetfynd!
* Hei Poa Bath & Shower gel, tiare 99 kr/150 ml
 Somrig tvål med doft av tiareblommor. Detta blir det tredje produkten jag testar från detta märke och snart får ni mer utförliga recensioner på de tidigare produkterna.
* OPI polish remover 98 kr/120 ml
Lite mer pricy nagellacksremover men jag är sååååå trött på billiga alternativ som inte alls är effektiva. Jag hatar när man måste gnugga ihjäl sig för att få bort nagellacket. Eftersom jag målar naglarna flera gånger i veckan vill jag ha en så mild remover som möjligt så att naglarna inte torkas ut allt för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar