fredag 23 november 2012

Dior spring 2013

Dior lanserar sin vårkollektion för 2013 under namnet "Cherie Bow". Alla produkterna andas english rose-freschness och jag tycker det är så sagolikt vackert! Jag har läst på nätet att kollektionen kommer släppas internationellt den 18 januari! Som jag längtar!
Twinset eyeshadow. En ögonskuggspenna i så fina färger. £24,50
 Dior nail glow. Det här nagellacket ska som magi målas på nageln och ge ett intryck av en fransk manikyr. Det låter onekligen spännande! £18
 Diors ständiga 5 coluleurs palette med rosa och svart som konstellation. Att skuggorna sen är tryckta i hundtansmönster gör den än mer precious tycker jag. £41
 Här har vi kollektionens signumsak, en palett formad som en rosett vid namn "cherie bow". Så charmig! £59
 Ett rosigt blush som är stuuuuning! £29,50
I kollektionen lanserars tre nya nagellack i ljusrosa, bubbelgumrosa och grått. Amazing! £18

Jag älskar den här kollektionen. Den är vårig, lyxig och perfekt för hur min everyday-look kan te sig. Fin bas, naturella ögon med eyeliner, rosiga kinder och ett naturligt gloss på läpparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar