tisdag 6 november 2012

Hei Poa - Hairmask (recension)

Hei Poa - Hair mask Tahiti Monoi Oil
Jag hade en inköpsräd där jag ville testa produkter från Hei Poa. Innan har jag recenserat denna tvål.
Nästa produkt som är uppe "on the chopping block" är den hårinpackning.

Låt mig börja med följande: KÖP DEN!
Den här hårmasken var så otroligt bra. Den gjorde mitt hår mjukt och starkt, lätt att kamma igenom, doften är grym och priset helt ok. När man sätter masken i håret känns håret ganska strävt. Detta gjorde mig lite orolig men efter genomsköljning med vatten och efterföljande behandling med balsam blev mitt hår som en dröm. Jag är så nöjd med denna produkt att jag nästan inte undrar om jag ska repurchase den på en gång!

Jag köpte min på eleven.se och för 200 ml betalar du 140 kronor.

Den får 5§ av 5 möjliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar