måndag 5 november 2012

Kicks egna sminkmärke - mina val

Detta är ett inlägg looooong over-due! När Kicks lanserade sin sminkkollektion smet jag direkt in i en butik över lunchen. Eftersom jag ville prova lite av allt blev det följande:

* Rouge "english rose" - Ett ljuvt ljusrosa rouge som jag är så nöjd med. Nyansen är perfekt för min vinterbleka hy.
* Läppglans (lip lacquer) "miami beach" - ett knalligt men ganska skirt läppglans. Med en grym applikator får jag tillägga.
* Nagellack "dream crush" - ett ljus, nudeish nagellack som är perfekt för everyday use.
* Kajalpenna (kohl pencil) "black moon" - en nattsvart kajalpenna med lång hållbarhet.

Kicks är så nöjda med sina produkter att de utlovar 100% garanti. Det betyder att om du inte är nöjd med produkten kan du bara lämna tillbaka den och få alla pengarna tillbaka. Med det påståendet valde jag att testa dessa produkter med ett extra strängt öga. Men faktiskt så är jag himla nöjd!

Har du köpt något från Kicks egna sminkmärke?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar