lördag 24 november 2012

Skönhetstips

Här är tre produkter som jag är fullkomligen besatt av! Jag använder dem varje dag!! Jag vill verkligen rekommendera dessa tre raringar till er mina bloggläsare. Jag kan inte nog hylla dem.

Clinique - even better foundation (01 alabaster)
En oljefri foundation som omedelbart ljusar upp och jämnar ut huden. Denna foundation ska med sina egenskaper även tona bort pigmentering på huden. Den här long-lasting med en mellan till full täckning.
Den kostar 320 kr

Maybelline - falsies volume express mascara (black)
Detta är en underbar mascara som ger långa, fylliga och dramatiska fransar! Den smular inte och håller hela dagen. I love it!
Den kostar 145 kr

Hairdonut
Med denna håraccessoar svänger jag ihop en klassisk, chic och polished frisyr till varje arbetsdag. Att svänga ihop en knut med denna hårmunk tar mig max 3 minuter. (och vi vet alla att varje minut på morgonen är dyrbar). Dessa går att köpa överallt men jag köpte min på Kicks.
Där kostar den 59 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar