tisdag 25 december 2012

orientens juveler på mina naglar

Eftersom jag i princip uteslutande själv köper de produkter jag bloggar om så är jag kanske inte alltid så "up to date" med vissa nylanseringar som andra bloggare är. I september lanserade Isadora sin kollektion "jewels of the orient" och några veckor därefter köpte jag tre stycken. Kicks hade kampanj på dessa lack och då slog jag till. Jag betalade 59 kr när ordinarie pris var 69 kr.
 De tre lacken jag fick med mig hem var sultan palace, ancient ruby och oasis.
 Här är ancient ruby i inomhusljus...
 ...och i solljus. Det är en sagolik djup vindröd färg som jag älskar! Mörka naglar på vinterhalvåret är så jädrans snyggt!
Här är sultan palace och det är en orange och sprakande nyans. Känns som en clementin fast i nagellacksformat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar