söndag 29 december 2013

Julklappskollen #2


Självklart fick jag lite skönhet i julklapp! Jag har nog aldrig haft en önskelista som inte innehöll någon skönhetsprodukt. Alla produkter är nya för mig förutom den stora oljan från NUXE. Den använder jag dagligen till mitt ansikte. Produkterna jag fick var sådana som ALLA skriver är guds gåva till skönhetsjunkien och jag är inte sen att hänga med i tåget.

ANRII! Eller för er oinsatta i bloggosfärens förkortningar: Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized recovery complex II. Detta ska vara alla drömmars förverkligande i en flaska. Ja ni hör ju, det låter ju för bra för att vara sant.

NUXE julbox bestående av Creme Fraiche Fuktcreme, Hulie Prodigieuse Olja och Hulie Prodigieuse Guldolja. Som ni vet älskar jag fransk hudvård och NUXE är inget undantag. Jag svär att NUXE oljan är produkten som räddar mitt ansikte under dessa hiskeliga månader vi kallar vinter.

OPI Visions of love från Mariah Carey's christmas collection. Den perfekta djupröda färgen som är min signaturecolour! I love!!

MAC eyepencil coffee. Efter att Tanya Burr år efter år utnämnt denna ögonpenna till en av hennes avvisar var även jag tvungen att ha den. Förr hade jag alltid svart ögonpenna men har mer och mer börjat dras mot det mildare hållet och använder gråa och bruna pennor. Det ska bli så spännande att inviga denna penna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar