tisdag 28 januari 2014

Nice Cream


Här får ni ett fint litet tips! Inne i Triangelngallerian i Malmö finns Nice cream. Ett ställe som säljer frozen yoghurt med all världens olika toppings. Det är såååå gott! Sist tog jag jordgubbssmak med kiwi, ananas, blåbär och kokos som topping. Världens smarrigaste mellis! Så detta är ett litet tips för er som behöver en paus i all shopping!

För övrigt är detta en så rolig vecka att se fram emot. Kanske jag knakar ut kroppen med lite yoga. Kanske jag går till Lilla Torg på eventet "drick en öl med en liberal riksdagspolitiker". På lördag ska jag och David gå på ett event på Malmö opera. Vi ska se ett urdrag samt samtal om den nya musikalen Rebecca och efteråt bjuda det på afternoon tea. På lördagskvällen ska jag bunkra med lösgodis och skumpa för nu börjar ju MELLON!! Bästa tiden på hela året. Och på söndag ska vi på husvisning i hopp om att snart hitta drömhuset!

Däremellan ska jag se till att diska, få tvättat några maskiner, och göra allt sånt där vanligt som man alltid måte göra! Sånt som bara drägligt om man kan slötitta på paradise hotel under tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar