måndag 6 januari 2014

& other stories


Det är dessa godingar som går på repeat i badrummet just nu! Gudars vad gott de luktar. Tvål och bodylotion från & other stories, världens mest omtänksamma present från fina Katja.

Jag peppar för nytt jobbår. Åkte förbi jobbet en snabbis för att förbereda lite inför morgondagen, kolla igenom min post och ringa några snabba samtal. Idag har vi städat, storhandlat och gjort lite allmänt fix för att vara riktigt redo för det riktiga livet imorgon. Jag ska måla mina naglar och lufta morgondagens kavaj. Kanske att jag tittar lite på Suits eller the good wife för att på riktigt komma tillbaka i min "kick ass lawyer-mode". För gudarna ska veta att det behövs. Skinn på näsan, måtte det växa ytterligare några millimeter detta året. 

Är ni oxå så jäkla pepp för 2014!? jag bara känner på mig hur det kommer bli ett riktigt riktigt bra år!

1 kommentar:

  1. Sv: Jag arbetar som grafiker. Sedan extrajobbar jag även som instruktör på ett gym och läser just nu även en distanskurs på högskola :)

    Är också himla pepp på 2014, känns som att det kommer bli årets år!

    SvaraRadera