tisdag 4 mars 2014

En tillbakablick


Jag har helt glömt bort att visa er bilderna från när jag och David blev bjudna på afternoon tea på Malmö Opera. Tack vare att min kära mor är teaterombud fick jag och David se ett smakprov på den nya musikalen Rebecca och efteråt äta afternoon tea på den angränsande restaurangen. Det var så himla trevligt. Teater mitt på dagen! Men vi kan ju lätt konstatera att vi sänkte medelåldern markant! 
 Så stilig! Älskade älskade man!
 Jag lyckades matcha både färgerna på teatern såväl som ränderna!
 Scones, snittar, te, kaffe och bakverk en masse! Det blev precis en sådär speciell dag som jag hade hoppats på. En vanlig dag som kryddades med lite lyx och lite kultur. Inget får mig att känna mig så tillfredsställd med livet som efter en riktigt bra kulturupplevelse och/eller en riktigt god måltid. Det är det som gör livet så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar