måndag 31 mars 2014

Sleepo besannar allas vår dröm i en gigantisk tävling


Genom bloggen att vara någon fru, i samarbete med Sleepo, kan man vinna något som i vart fall jag drömmer om typ hela tiden. En stjärnbädde Safir Kontinental (HÄR), värt cirka 13.000 kr, eller tre stycken valfria kuddar från Chhatwal & Jonsson samt två stycken bäddset av samma märke, värt cirka 4.000 kr.

Det är här en tävling to good to pass och självklart vill jag vara med, samt dela tävlingen med er mina läsare. Om jag vann hade jag valt sängen. Vi har en gammal IKEA-säng och den är hård och trång och allt annat än "ett lyxigt sovrum med hotellkänsla". Vi har köpt matta, kuddar, sänglampor och sängbord, men diamanten i kronan kvarstår. En ny säng! Det blir dock med vemod som jag låter denna gamla säng gå då jag köpte den vi blev ett par. För ingen annan man skulle ha legat i sängen. Sängen blev en symbol för att vi var på riktigt. Vi var the real deal. Men, nu är vi så real att vi hoppas att två ska bli tre och då får vi inte plats i vår trånga lilla IKEA-säng.

Vill du också ha chansen att vinna? Tävla då såhär! 

Såhär tävlar du:

1. Välj vad du vill ha!

2. Gör ett separat tävlingsinlägg på din blogg där du visar med en bild (vilken du vill) vilken produkt du skulle valt (sängen eller nåt från Chhatwal). Ha med en motivering om varför du valt just det. Ta med tävlingsreglerna på din egen blogg eller länka till att vara någon frus tävlingsinlägg. Detta för att nya tävlande ska hänga med i svängarna! 

3. Länka även i tävlingsinlägget till den produkt du valt (så som jag gjorde ovan i länken (HÄR).

4. Skriv en kommentar hos att vara någons fru och länka till ditt eget inlägg så att de vet att du är med och tävlar.

Den med härligast inlägg och bäst motivering blir sen en lycklig vinnare! 
(Vinnaren väljs av en jury från Sleepo).
Tävlingen pågår till och med den 6 april klockan 19:00, och eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar