onsdag 2 april 2014

#TBT

Alltså OMG!! Bläddrade igenom min gamla blogg och typ gråter och skrattar om vart annat. Den bloggen hade jag från 2008 och HERREGUUUD vad liten jag är. Och David då!? Han ser ut som en liten spädis! Jag tänkte det vore passande med lite #TBT - throwback thursday och ni ska få en glimt av hur jag en gång såg ut. Vi kan ju konstatera att jag älskade second hand och hade noll hämningar! Förbered er på längsta inlägget ever. Men jag bara kunde inte sålla mer än såhär, ville verkligen visa er dessa bilder. Storleken på bilderna varierar då jag i början la upp supersmå bilder på bloggen. So be patient darlings!

Alltså tulle Frida, om jag bara visste då vad jag vet nu. Det är med lite hjärtsnörp och nostalgi jag tittar på dessa bilder!

Känner ni igen mig!? =)


4 kommentarer:

  1. Alltså Frida, I LOVE YOU <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja jag blev alldeles tårig när jag såg detta! vilka minnen! en blogg är ju guld värd!

      Radera
  2. Svar
    1. TACK! =) those were the days! jag tycker själv jag ser ut som en riktig plutt! =)

      Radera