lördag 31 maj 2014

En viktig kväll


Idag fyller min bästa person 24 år. Idag är även dagen hon firar att hon alldeles alldeles snart får sin examen. Vi har levt ett helt liv ihop och jag har sagt det förut, men gud vad det är få förunnat. Att ha ett syskon som man får ha nära relation med även i vuxen ålder. Jag är så stolt över min syster. Hon är stark, modig, charmig och självsäker. En riktig powerkvinna. Ikväll slår vi till med pompa och ståt för att fira både examen och födelsedag. Jag vet redan nu att det kommer att bli en fantastisk kväll!

Idag ska jag fortsätta baka, packa in paket och sen unna mig sådär riktigt lång tid för att göra mig i ordning. Fixa smink länge, dutta och alla burkar och omsorgsfullt välja. Kanske tar jag mig tiden att rulla upp håret på värmespolar. Det är inte alltid man har så mycket tid på sig att göra sig i ordning, så idag ska jag verkligen gå all in! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar