tisdag 24 juni 2014

600 publicerade kommentarer

I söndags kom Maria, Little miss consumer, hem till mig. Och låt mig börja med att hylla denna smarta, coola, kaxiga kvinna. Vi hr så mycket gemensamt. Självklart vår kärlek för skönhetsprodukter och as we speak håller vi på och planerar en gemensam inköpslista. Men vi är också lika på många andra plan och det är just det här jag älskar med bloggandet. Mötet med alla er coola, härliga, vackra, kaxiga och grymma bloggläsare och fellow bloggare.

Idag såg jag i min statistik att jag har 600 publicerade kommentarer. Tänk all den tid ni lagt på att lägga en liten rad hos mig. Några få ord, kanske bara en mening, men som ger mig värme och kärlek ända in i märgen. Bloggvärlden är häftig tycker jag. Jag har, ta i trä, varit förskonad från troll i denna blogg utan det enda jag möts av är denna rarhet. Ni gör denna blogg lika mycket som bloggens innehåll. Era ord är det som ger sprak och motivation. Ideér och fantasi. 

Jag blir verkligen alldeles rörd över hur fina ni är. Så jag vill skicka ett stort tack! Och tusen kramar! Och kanske en puss till den som önskar en sådan. Men sen får det faktiskt vara slut. Det här är ju inte den typen av blogg. 

3 kommentarer:

  1. Å vad kul! Grattis! Så nu har du 601 ;-)
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Var typ helt matt av intryck efter vår bloggdejt! Så himla mysigt, älskar er säng!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du hade en kanon midsommar.
    Jag önskar dig en fortsatt bra vecka
    Kram Linda

    SvaraRadera