måndag 2 juni 2014

Måndag igen

Denna långledighet har varit alldeles fenomenal! Fyra dagar masade med bara sånt som är roligt, så ja, jag får väl erkänna att diskberget har åsidosatts.

Idag är det måndag igen, och jag har bara tre veckor jobb framför mig innan jag går på semester en vecka. Sen jobbar jag lite till, och sen kommer långledigheten. Men en hel veckas semester! Gud vad jag längtar! Men denna vecka är är inte för knasig den heller. Fyra dagars jobb och sen ledig på fredag. Här hemma ekar det tomt och jag längtar och väntar på att David äntligen ska komma hem. Så att vi kan göra alla roliga grejor tillsammans. För det blir ju aldrig riktigt samma sak när man är själv.

Men, jag har nu klänning och ska trotsa tågstrejken med att köra bilen till jobb. (Jag passar på när David inte är hemma och behöver den). Vi ses och hörs senare!

Vad bjuder din vecka på?

8 kommentarer:

  1. Fin bild. Han ser väldigt charmig ut.
    Kramis från varma Götet.
    http://mickandialog.wordpress.com
    GAYGALAN, FEST ELLER PEST

    SvaraRadera
  2. Skönt med ledighet, jag är ledig fram till fredag nu så det är skönt, sen ska jag jobba helgen. Jag längtar till v 29 då jag går på semester ska bli skönt med 4 v ledigt. Vi har en del projekt som vi borde ta tag i här hemma men får se vad som blir av och inte.
    Ha en fin vecka
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. så härligt! vad har ni för hemmafix? jag ser fram emot långa dagar med mycket grillning på vårt sommarhus. så underbart!

      Radera
  3. Visst är det härligt med alla korta veckor så här på våren. Och nu kommer semestrarna snart också. Härligt!
    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag vet! jag verkligen gottar mig! så oerhört härligt!

      Radera
  4. Strunt i diskberget, det är garanterat ingen som tar det ifrån dig. Njut kvinna. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. du har så rätt kära du! man måste ju leva livet också! kram på dig!

      Radera