torsdag 20 november 2014

Rund och Sund

Alltså jag kan inte smälta hur otroligt gulligt namn detta lilla träningscentrum har. "Rund och Sund"! För gravida och nyförlösta! För precis så vill jag ju va under graviditeten, rund och sund.Med foglossningen är det inte alldeles enkelt att promenera längre sträckor så då är vattengympa ett mer skonsamt alternativ. 

Jag är iallafall inbokad på vattengympa för de närmsta 11 veckorna. Så skönt det ska bli att under de kalla vintermånaderna få flytta runt i en uppvärmd bassäng och gympa lite och sen göra avslappningsövningar. Gud, längtar! Premiären blir på måndag! Då ska jag guppa runt med de andra morsorna! Så fint! <3

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter med vattengympa och i en varm bassäng dessutom.
    Jag simmade mycket när jag var gravid (typ 17 år sedan) i en iskall bassäng, hua
    Trevlig kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera