måndag 8 december 2014

Jul, jul strålande jul och alla de andra godingarna!

Det är ett faktum nu! Jag har gått in i full Christmasmode denna vecka. Jag är så trött på jobb, har verkligen ingen energi och det enda jag vill göra är att vara hemma i raggsockar, äta kola och kolla julfilmer. Hela denna arbetsdagen gick åt till att inte somna i tangentbordet och intensivt fokusera på nästa mål mat. Denna hunger? 

Jag har iallafall fått lite julkänsla även på kontoret när jag lyssnat igenom min playlist "Christmasspirit". Den är faktiskt så pass härlig att jag ville del den med er. Så enjoy!

Nej, nu packar jag snart ihop mig i bilen och åker hem. En snabb microsömn och sen bär det av till vattengympan. Som jag inte alls är in the mood for idag. Men är det inte så, att när man väl är där och slappnar av i det varma vattnet så undrar hur man någonsin kunde vara så negativt inställd?






1 kommentar:

  1. Låter så mysigt med vattengympa. Nästan sö man själv vill börja:) /Paula

    SvaraRadera