tisdag 30 december 2014

På besök i ett snöigt Danmark

 Vi lämnade ett Malmö med -6 grader och hoppade in i bilen. Hämtade upp Ane och Kristoffer och köpte oss vars en kaffe. GPS:en klingade till och vi styrde kosan mot Danmark och Louisiana.
 Vi välkomnades av ett krispigt, snöigt och hemskt vackert Danmark. 
Så kära. <3

 En av de tillfälliga utställningarna bestod av detta uppbyggda karga landskap med en liten bäck. Ja, jag är inte den som är den men modern konst är inte alltid solklar! =)
Louisiana ligger så himla fint vid havet och det var en strålande solig vinterdag och var man än tittade var det så himla vackert.
Kristoffer njuter av konstböckerna...
…och David av solen. 
Uställningen inspirerade små minikonstnärer! <3
När vi var klara för dagen byltade vi på oss och gick en sväng i skulpturparken. Brrrrr, det var galet kallt. 
                                                Gruppbild!
Det var vår tur till Louisiana det! 

Idag har vi ätit lång frukost, jag har gjort ett pass gravidyoga och min kropp knakade oroväckande mycket, men det var himla skönt när det var över. Nu åker vi in till stan och köper en ny BH till mig. De jag har måste skava på något sätt för jag har så sinnessjukt ont under höger bröst och har tappat känseln i huden där. Någon som känner igen? Eller är jag halvt döende?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar