tisdag 6 januari 2015

Klämma ur de sista lediga timmarna

Oj, det blev sent igår. Middag, äppelpaj och sen slängde jag ut frågan "vad säger vi om TP?" och sen, herrejesus, satt vi där i evigheter. Det var himla roligt, fram till att syrran vann hela spelet och jag blev typ kränkt. Åh, sällskapsspel i familjen. Lika spännande varje gång! 

Idag måste jag in en suuuupersnabbis till jobbet. Bara in genom dörren, hämta några papper och sen ska jag köra hem igen. Även David sitter och jobbar lite idag, men jag hoppas få honom för mig själv lite senare idag. Annars går det ingen nöd på mig. Jag ska verkligen klämma ur de sista lediga timmarna ur den här dagen. Läsa en bok, bläddra i lite nya inredningstidningar, läsa era bloggar och bara slappa på sofflocket. 

Vad står på ert schema idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar