fredag 5 juni 2015

Som en sommarkväll

 Igår tog jag med min lilla familj på promenad till Malmös vackra stadsbibliotek. En av mina favoritförfattare, Margaret Atwood, var på Sverigebesök och skulle medverka på en författarträff. (Men mer om det i nästa inlägg). Solen värmde och stadsparken exploderade i sol, grönt och glada människor. Jag hade på mig en wrappis som jag bara älskar. Camilla Thulin har gjort en kollektion för Ellos och denna klänning var ett av plaggen
 Wrapklänningen är den ULTIMATA klänningen tycker jag. Smickrande på alla! Jag brukar nästan aldrig köpa mönstrade plagg  men när jag tittade in i min garderob såg jag bara vitt, svart, grått och marinblått. Det var så tråkigt att klockorna stannade! Nej, nu ska jag köpa färg, mönstrat och verkligen få till en kul garderob. Nu är det one long snoooozefest!
Idag fyller min bebis 9 veckor. Det ska bli 20 grader i Malmö och solen ska lysa hela långa dagen. Det blir nog en bra dag det här! Och med risk för att en småbarnsförälder lejer en torped på mig måste jag berätta att lilla Estrid sov 8 timmar i natt. Så humöret kan ju bara inte svikta idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar