onsdag 22 juli 2015

Morgonsolen

 Idag vaknade hela familjen vid sju och ute strålade solen. Vår kinkiga bebis är som bortblåst och istället har vi nu världens lilla solstråle, och som jag njuter av henne nu. Ljuset var så fint så jag tog några bilder på hur det ut just nu på en fönsterkarm och vid en av bokhyllorna. Det är inte klokt vad denna föräldraledighet skapar gör-om-längt för jag vill typ möblera om allt och byta ut allt. 
Ute lyser solen och vinden är mild. Vi var precis på BVC för att väga och mäta Estrid och prata lite med BVC-tanterna om smakportioner. Nu börjar det bli dags och jag är så otroligt förväntansfull. Det är inte klokt! Vår lillbebis ska nu få smaka på morot, banan, potatis och ja allt annat som går att mixa! Det är ytterligare ett spännande kapitel som öppnar sig och jag känner sådan förväntan! Jag och David älskar mat så jag hoppas att Estrid i framtiden delar det med oss. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar