tisdag 25 augusti 2015

När man önskar något länge länge länge

 David har jobbat rätt mycket på sistone och därför kom han häromdagen hem med en tack-för-att-du-kämpar-på-fint-med-krypis-present. Och vilken present sen! Jag har längtat längtat längtat efter den här vasen från Omaggio. De kommer ju i en massa färger men då har de alltid känt lite poppiga och inte riktigt vår stil. Men denna i silver är perfekt! David köpte den i butik men det finns massor med sidor där den går att hitta. Bland annat på royaldesign.se. Nu ska jag bara hitta några härliga blommor att stoppa ned i vasen!
 Nu börjar doftljussäsongen verkligen kicka igång och det är så underbart. Att gå runt och tända en massa ljus är bara så härligt tycker jag. Stämningsfullt och mysigt. Tjocka kashmirtröjor, tekoppar, långkok och mysiga middagar! Jag är nog redo att möta hösten nu faktiskt. Vi börjar redan ikväll. Malmö spelar champions league match ikväll och jag har sett en och annan kiltbeklädd man promenera malmös gator idag. Jag är väl inte överdrivet intresserad men nu tycker till och med jag att det är spännande! Nu ska jag ta ett litet städryck, tina lax och börja finurla på ett litet tal till Estrids namngivning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar