lördag 1 augusti 2015

Nytt i bokhyllan

 Då jag äntligen skapat mig själv en liten läshörna, så nöjd by the way även om en fotpall börjar kännas absolut nödvändig, behövde jag även fylla på lite i bokhyllan. Okej, ärligt behövde jag inte alls det eftersom jag inte hinner läsa i samma takt som jag köper böcker. Men hey, inte ska jag väl vara spädbarnsförälder för alltid? Under sommaren har i princip alla bokaffärer att man får köpa 4 böcker och betala för 3 och jag hakar på varje gång! 
 Denna omgång blev det dessa böcker? Någon som läst dem? Vad tycktes?
Syrran har precis gått hem. Hon kommer över tidigt med frukostbullar och nu lyser solen och jag ska slänga ihop en snabb sallad. Lördag och näst sista dagen på Davids ledighet, sen kommer verkligheten tillbaka. Och det är bitterljuvt. Skönt med rutiner igen, men det har ju varit sååå härligt med familjetiden och avlastningen med Estrid. 

Så, sol, sallad och sen promenad. Det blir en bra lördag det här!

2 kommentarer:

  1. Jag har Konsten att höra hjärtslag oläst i min bokhylla. Ska strax ta itu med den. Har hört så mycket gott om den så jag tror att vi har nåt fint att se fram emot!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha med min låååångsamma lästakt hinner du nog läsa typ 6 böcker till! =) men bra för mig, då kan du peppra mig med bra boktips!

      Radera