söndag 25 oktober 2015

Kampanja med Alliansen

 Igår träffades alla Allianspartier i Moderaternas kansli för gemensam frukost, snickesnack och sedan ut på gatorna för att kampanja bland Malmö stads medborgare. Vi gör en gemensam satsning där Malmö stads medborgare bjuds in för att i olika samverkansgrupper komma med ideér och vara med och påverka politiken. Är du nyfiken på hur du kan vara med och påverka i Malmö kan du läsa mer på alliansenimalmo.se
 Morgonpigga alliansare! Dagen till ära delades det ut orangea tröjor och mössor och vi var så färgglada och fina. Min grupp traskade ner till Möllan och samsades om platsen med fruktstånden och blomsterhandlarna. 
 Här ser ni Joel, min partikamrat och min ordinarie i nämnden jag sitter i. 
 Jag måste skaffa mig en sån här jacka. Den är sjukt snygg och sååå skön faktiskt!
Nicola, Patrick och Dajana. Tre moderater som också sitter i samma nämnd som mig och i Dajana har jag fått en så fin kompis! Så jag tror ni lär se mer av henne här i bloggen framöver!
Vi tog farväl av ett höstigt Möllan och av varandra och jag traskade vidare hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar